Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik betalen?
Wij ondersteunen betalingen via iDEAL, Creditcard, Bancontact en Klarna Achteraf betalen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bestel je op een werkdag voor 15.00 uur, dan wordt je bestelling diezelfde dag nog verstuurd. In principe levert PostNL de volgende dag jouw pakket af. Houd er in drukke periodes rekening mee dat er bij PostNL wat vertraging kan ontstaan. Je ontvangt altijd een trackingcode per e-mail om de zending te kunnen volgen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestel je op een werkdag voor 15.00 uur, dan wordt je bestelling diezelfde dag nog verstuurd. In principe levert PostNL de volgende dag jouw pakket af. Houd er in drukke periodes mee dat er bij PostNL wat vertraging kan ontstaan. Je ontvangt altijd een trackingcode per e-mail om de zending te kunnen volgen.

Verzenden jullie naar het buitenland?
Naast Nederland verzenden wij ook naar België.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn € 4,95 (gratis bij bestellingen boven € 50,00).

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Dit is alleen mogelijk zolang je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Dit is in de meeste gevallen tot een uur na het afronden van jouw bestelling.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Indien je niet tevreden bent over het product is het mogelijk om het product te retourneren binnen 30 dagen. Het is echter niet mogelijk om gebruikte producten terug te sturen. Daarom vragen wij je om de artikelen na aankomst goed te controleren voordat je deze in gebruik neemt. Meer informatie over retourneren vind je op onze retourpagina

Andere vraag?
Neem contact op met info@dnoutlet.nl