Retourneren
Wil je een of meerdere artikel(en) uit je bestelling retourneren of omruilen, dan kan dat natuurlijk. Volg hiervoor onderstaande stappen.
Jouw stappen
- Retourvoorwaarden
Controleer hieronder of jouw retour voldoet aan de retourvoorwaarden*. - Aanmelden / retourformulier
Meld jouw retour binnen 14 dagen na ontvangst aan. - Versturen
Na het aanmelden heb je nog eens maximaal 14 dagen om de retour naar ons op te sturen. Verpak het artikel hiervoor in een verzenddoos of -zak en voorzie deze van het retouradres:
DN Outlet
Kryptonstraat 14
6718 WR EDE
De retourkosten van het terugsturen zijn voor eigen rekening**. Je bent zelf verantwoordelijk voor de zending tot deze bij ons is ontvangen. Wij adviseren je daarom om altijd het verzendbewijs te bewaren tot wij je retour hebben verwerkt. - Retourverwerking
Zodra jouw retourpakket is ontvangen op onze retourafdeling, zal deze binnen 3 werkdagen verwerkt worden. - Terugbetaling
Indien de retour voldoet aan de retourvoorwaarden*, zal het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, worden teruggestort via de gebruikte betaalmethode. Bij het retourneren van de gehele bestelling is dit inclusief de betaalde verzendkosten voor de heenzending.
Kortingscode
Heb je gebruik gemaakt van een kortingscode, dan wordt de betreffende korting gelijkmatig verdeeld over alle producten die je hebt besteld. Als je een gedeeltelijke bestelling retourneert, ontvang je het aankoopbedrag van het betreffende artikel minus het betreffende kortingsdeel terug; de waarde van de korting wordt niet opnieuw verdeeld over de gehouden artikelen. Een kortingscode wordt niet opnieuw uitgegeven op het moment dat je een bestelling retourneert.
*Retourvoorwaarden
- Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Uiteraard mag je het artikel even kort testen zoals je deze ook in de winkel zou testen. Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen of is het artikel in gebruik genomen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Gebruik de productverpakking niet als verzendverpakking.
- Je hebt 14 dagen om de bestelling van je artikel(en) te annuleren en het retour aan te melden. Daarna heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. Zolang het binnen 30 dagen na ontvangst bij ons binnen is, zijn wij helemaal blij en zullen je retour dan verwerken zoals hierboven is aangegeven.
- De retourkosten zijn voor eigen rekening (zie voor een klachtafhandeling de informatie hieronder**). Ons advies is daarnaast om altijd je verzendbewijs te bewaren tot je retour is verwerkt.
Stuur je jouw bestelling retour door deze aan de deur te weigeren of niet op te halen op de afhaallocatie, dan worden de gemaakte retourkosten in mindering gebracht op de terugbetaling.
**Klacht
Wil je een artikel retourneren i.v.m. een klacht (bijv. verkeerd artikel ontvangen)? Meld de klacht dan vooraf via info@dnoutlet.nl o.v.v. je bestelnummer en voorzien van een foto ter illustratie van de klacht. Na een eerste beoordeling kunnen wij je dan een kosteloos retourlabel toesturen.
Stuur je het artikel zonder overleg en/of op eigen initiatief terug, dan kunnen de gemaakte retourkosten niet achteraf vergoed worden.